Bytomski system monitoringu to 38 kamer non stop rejestrujących to, co dzieje się w najważniejszych punktach miasta, obraz… więcej >>>
Od wyborów samorządowych Bytomiem rządzi koalicja KO-PiS, czyli Koalicji Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości. Co prawda magicy z… więcej >>>
Na 760-lecie lokacji Bytomia na prawie niemieckim Ratusz oraz jego agendy, miejscowe instytucje i organizacje
przygotowały turnieje, imprezy,… więcej >>>
Policjanci z bytomskiego garnizonu spotkali się w Bytomskim Teatrze Tańca i Ruchu "Rozbark". Okazją było doroczne Święto Policji.… więcej >>>
Najpierw trzeba mieć przyzwoity produkt, potem można myśleć o wielkiej kampanii reklamowej. Reklamowanie miasta z obskurnym, zaszczanym i śmierdzącym dworcem kolejowym, tudzież innymi podobnymi atrakcjami to trochę tak jak zachęcanie do kupna śmierdzących parówek. Na stronie www.bytom.pl przeczytałem właśnie w tekście zatytułowanym "Na co poszły miliony z Milki": "Widzowie czy słuchacze najczęściej nie zdają sobie sprawy z tego, że antenowy czas mediów odbierany przez miliony jest bardzo drogi - mówi Krzysztof Turzański, Naczelnik Wydziału Promocji Bytomia i Kontaktów z Mediami. Są to pieniądze, o których wielu nawet się nie śniło. Gdybyśmy chcieli na przykład zamówić 5 spotów reklamowych przed głównym wydaniem prognozy pogody w TVN, musielibyśmy zapłacić 140 tysięcy złotych! Za materiał w gazecie „Forbes" - ponad 90 tysięcy, a w czasopiśmie „Viva" - 211 tysięcy złotych. Na tak intensywną kampanię radiową, jak podczas akcji Milki, musielibyśmy wydać ponad 340 tysięcy złotych!" Takie podniecanie się materiałami w gazecie "Forbes" przypomniało mi rzeczniczkę prasową prezydenta Piotra Koja i jego specjalistkę od promocji Katarzynę Krzemińską-Kruczek. Dziś pani KKK pracuje jako urzędnik w Urzędzie Miejskim w Piekarach Śląskich. Krzysztof Turzański jest mieszkańcem Piekar Śląskich i tamtejszym radnym. Jedno trzeba przyznać: Bytom zrobił uczciwe "machniom" (czyli zamianę) z Piekarami. Daliśmy urzędnika, dostaliśmy urzędnika - z tej samej gliny. A co nasi Czytelnicy sądzą o polityce promocyjnej Bytomia i zmianach, jakie nastąpiły w tej dziedzinie po roku rządów prezydenta Damiana Bartyli? Zapraszamy do dyskusji.
Jeszcze nie ma komentarzy - możesz być pierwszy.
Od wyborów samorządowych Bytomiem rządzi koalicja KO-PiS, czyli Koalicji Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości. Co prawda magicy z obu stron… więcej >>>
Przepływy elektoratu...
O tym się zawsze pisze przed drugą turą. A jak może to wyglądać w Bytomiu? Niewątpliwie większą nadzieję… więcej >>>
Zastanawiałem się tutaj, jaką koalicję w Radzie Miejskiej ma szansę stworzyć Mariusz Wołosz. Pozostaje dopowiedzieć z kim mógłby "zmontować" koalicję… więcej >>>
Koalicja Obywatelska w Bytomiu ma 9 radnych. Wszyscy zastanawiają się z kim Mariusz Wołosz zawrze koalicję w razie zwycięstwa w… więcej >>>
Niemal równy rok temu pisałem w tym miejscu w komentarzu "Bartyla może wszystko" następujące złowa: "Kredyt na 225 milionów i… więcej >>>
Strona 4 z 6
OGŁOSZENIA
DROBNE
W PONIEDZIAŁEK
W GAZECIE
W ŚRODĘ
W INTERNECIE!*
*za 15% dopłatą
22 października 2024
imieniny:
Halki, Filipa